Силният пол ще ухае на екзотични подправки
След като миналото лято ни предложи изобилие от аромати на цитруси, сигурно се чудите на какво трябва да ухае мъжът през следващата година, за да е в крак с модата. Заложете на парфюмите, които носят в себе си мириса на дърво и екзотични подправки.
Новото предложение на българския пазар е “Kiton Men”. Неговият “баща” Чирио Паоне казва, че създаването на луксозния аромат е като ушиването на скъп мъжки костюм. Добрата кройка не е достатъчна. Необходимо е наслагването на пласт върху пласт. По същия начин “Kiton Men” ни връща към забравения шик на многопластовото ухание, което се разкрива стъпка по стъпка. В началото привлича с аромата на роза и жасмин, след това на средиземноморски кедър и екзотични плодове и подправки, а в основата откриваме мириса на кехлибар.
“Tuscany per Uomo” пък е съчетание на леко ухание на свежи билки и екзотични подправки. “Арамис” лансира и този сезон “Хавана”. Не случайно създателите му нарекоха парфюма “Генералната стратегия на елегантността”. Другият представител на серията “Арамис”- “Класик”, е събрал в себе си аромата на сандалово дърво и разбира се, модните екзотични подправки.
“Tommy Hilfiger” лансира ексцентричната класика на американски парфюм. Долавя се мирисът на грейпфрути от Флорида, примесен с мента от Кентъки и боровинките, осеяли пътя на Дрифтууд. Откриваме още жълтата роза на Тексас и сините смърчове на Скалистите планини.